کشتی آزاد قهرمانی آسیا| یزدانی، عموزاد، نخودی و محمدیان به نیمه‌نهایی رسیدند

11:22 - 23 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۶۰۵
کشتی آزاد قهرمانی آسیا| یزدانی، عموزاد، نخودی و محمدیان به نیمه‌نهایی رسیدند
نمایندگان اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنجشنبه، ۲۳ فروردین ماه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفانشان رفته‌اند که عموزاد، یزدانی، نخودی و محمدیان با پیروزی در مسابقات خود به نیمه‌نهایی رسیدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ اولوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر سئون هو یو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۸ بر ۳ به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد خیدیر سیف‌الدین اف از بحرین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر باتزول اولزیسایخان، دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی از بحرین خواهد رفت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱۰ مغلوب اودیت از هند شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. خواری در این گروه با آلماز سامانبیکوف از قرقیزستان مبارزه خواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *